Když si člověk staví rodinný dům, činí tak nejednou na tu více a tu méně odlehlém místě. Je to vlastně naprosto logické, protože bezprostředně v centrech velkých měst stěží pořídíte parcelu, na které by se dalo něco podobného postavit, a ani by to nebyla ideální lokalita z toho důvodu, že by odsud nebylo před velké domy kolem vůbec nic vidět. Snad leda hordy lidí, kteří by se tam člověku promenovali přímo před jeho přízemními okny sem a tam.
A když člověk staví svůj domek na odlehlejším místě, má vesměs problém zvaný honosnou mluvou ‚problémy s dopravní infrastrukturou‘. Což hezky česky znamená, že je tam často horší až přímo prachbídné spojení s okolním světem; a spousta lidí potřebuje nejenom bydlet, ale také musí do práce či školy, na nákupy, na úřady, k lékaři a kdovíkam ještě. Takže si takový člověk zpravidla nejpozději ve chvíli, kdy se hodlá na podobné vzdálenější nebo klidně i zcela o samotě stojící místo přestěhovat, pořizuje vlastní auto. Aby mohl dojet, kdy potřebuje a kam potřebuje.
A pokud je tomu právě tak, měl by takový stavitel od samého počátku počítat i s tím, že by jeho auto nemělo stát pod širým nebem. Měl by si zařídit i .
Aby byl tento (míněn automobil) chráněn před rozmary počasí, které mu neprospívají, aby předčasně nezkorodoval a nedosloužil, měla by pro něj být spolu s majitelovým domem postavena i garáž. Kam by bylo ono auto možno zaparkovat.
Je na to záhodno myslet už zkraje, aby se vše zvládlo naráz a nebylo si tak kvůli dodatečné dostavbě garáže třeba znovu vyběhávat další extra stavební povolení na tuto ‚psí boudu pro auto‘.
Když už potom člověk takovou garáž buduje, měla by tato být zabezpečená, aby se nemohlo uvnitř parkujícímu vozu nic stát. Měla by mít protiskluznou a snadno udržovatelnou podlahu a pokud možno i dost prostoru k parkování, aby se nemohlo stát, že se tu při každém pokusu o vjezd nebo výjezd do něčeho narazí, což se logicky jen zřídka obejde bez nějakých těch finančních ztrát. A pokud si už člověk vzhledem k velikosti takového parkovacího místa není jist tím, zda tam dokáže bez problémů zaparkovat, měl by si tam na zem klidně pořídit raději i nájezdové pruhy, tedy čáry, jež mu spolehlivě ukážou, kam až lze bezpečně zajet a kam už ne.
A garáž by měla být alespoň v rámci možností i čistá. Ne proto, že by si tam musel pan domácí nezbytně vodit hosty nebo že by se tam snad mohlo auto ošklíbat nad nepořádkem, ale prostě proto, že čistota je půl zdraví.
Což platí pro člověka stejně jako pro auto. Které tam se svým pánem bude v případě existence kvalitní garáže bydlet dost možná i hodně dlouho.