Tričko s potiskem má obrovskou vypovídající hodnotu, upoutá na první pohled, ať na něm máte jakýkoli nápis.
Propagujte svůj životní styl
Potisk textilu je jednou z nejvýstižnějších forem propagace, na kterou lidé reagují dokonce v mnohem větším měřítku, než u jiných reklamních sdělení v tisku, na Internetu a v dalších sdělovacích prostředcích. Uvědomte si, že tímto způsobem lze oslovit mnoho lidí, a že tedy velice záleží na tom, jak bude potisk koncipován.
Zajímavé je, že se mnozí z nás stydí dát najevo své záliby, jako kdyby snad někdo měl určovat, které jsou „in“ a které tam rozhodně nezapadají. A tak se nelze divit, že v potištěném textilu převládají vulgarity a zájmy, které by měla vyznávat většina – drahá auta, obnažené slečny, sexuální dobrodružství, pivo a tvrdý alkohol a naivní silácké řeči.
Jenže nejsou všichni takoví, tak proč si připadat hloupě, když si nechám natisknout na tričko třeba to, že mě zajímá jachting, historie hradů a zámků, hra na klavír, železniční modelářství, mineralogie anebo lukostřelba. Projevit svůj životní styl je naopak žádoucí, dnešní doba díky digitalizaci a sociálním sítím mnoho lidí od sebe odděluje, než aby je spojovala, měli bychom jich tedy využít v náš prospěch a totéž bychom mohli provést s tričkem, mikinou, bundou nebo čepicí.
Využijte výhod digitálního tisku
Ještě před pár desítkami let bylo takřka nemožné vytvořit potisk ve špičkové fotografické kvalitě, využijte tedy moderních technologií a navrhujte své vlastní motivy v duchu kreseb a fotografií, které mají vyšší vypovídající hodnotu, nežli sítotisk v duchu několika základních barev. Vlastní potisk trička pak může být inspirativní pro další zájemce, a jak vám potvrdí znalci z oboru psychologie, může se stát i zdrojem pro změnu životního stylu a postoje v pozitivním slova smyslu.