Ano, internetový prodej v některých sekcích začíná dohánět ten klasický. Inu, má své výhody. Nemusí se nikam chodit, nemusí se nikam dojíždět, což stojí peníze a ve velké většině případů je běžné zboží dodáno hned druhý, nejvýše třetí den. Jenže když se má obchod hýbat, musí být web vidět. Nejlépe hned nahoře po vyhledávání.
Už jste se někdy zamysleli nad tím, kolik asi stojí ta první pozice a další, když vyhledávač ukončí svou práci?
Tento dotaz byste mohli položit někomu, kdo pracuje pro SEO Drupal. Ten by vám zasvěceně sdělil, že nic. Takové místo se jednoduše koupit nedá. Tuto pozici totiž určuje právě to SEO, které jste již poznali. Co to vlastně je? Je to zkratka z anglického Search Engine Optimization. Tedy, optimalizace pro vyhledávač. Ten musí obsluhovat někdo, kdo o tom všechno ví a je znalý problematiky. Protože jeho činnost musí vynést web zapadlý někde vzadu na čelné místo na stránce.
Není to vůbec nic jednoduchého, na těchto místech chce být každý podnik, každá společnost nebo prostě zkrátka každý prodejce. Protože jedině sem chodí spousta lidí a jedině, tak se stávají zákazníky. Je tedy nutno, aby si prodejci zajistili někoho, kdo to vše ovládá a umí. Takový muž se nazývá konzultant a může pracovat třeba u SEO Fastcentrik. Perfektní znalosti sady nástrojů, tedy nástrojů SEO jsou samozřejmě podmínkou pro to, aby konzultant začal svou práci a nepřejte si vědět, co vše je třeba začít dělat. Na to by mi nestačilo ani dvacet článků. I když, možná, kdybych byl velmi stručný…
No, v každém případě, kdyby vám někdo nabízel, že vám SEO prodá, tak ho pošlete do háje, protože se taková věc ve své podstatě ani prodat nedá. Existují sice jakési pseudoprogramy, které se tak tváří, ale amatérovi jsou naprosto k ničemu a na začátek stránky jej to rozhodně nevynese. Proto nekupovat, ale raději kontaktovat odborníka.