Svatební agentura nabízí služby, které představují komplexní řešení příprav a následnou realizaci svatby na klíč od A do Z. Jedná se o profesionály, kteří mají za sebou zkušenosti s celkovou organizací. Nejstarší agentura v České republice funguje 20 let, má na svém kontě přes 1 400 svateb a je inspirací dalším nově vznikajícím.
K tomu, aby bylo vše dokonale podle představ, je důležitá důkladná připravenost a precizní organizace. I když si lze veškeré náležitosti zařídit vlastními silami, mohou se vyskytnout přešlapy a nedotáhnuté detaily, které pokazí atmosféru celé akce. Agentura na základě svých znalostí a praxi, umí nepříjemným situacím předcházet. Navrhne nejvhodnější scénáře, zjistí dostupnost kvalitních dodavatelů, myslí i na nejmenší maličkosti. Budoucím novomanželům dodá všechny informace potřebné k hladkému rozhodnutí pro tu ideální variantu svatebního dne.
Celý rozsah služeb zahrnuje sestavení konceptu harmonogramu, kalkulaci a následně kompletní realizaci. Pravidelné informační schůzky a průběžné konzultace řeší nejen postup plánování, organizaci a důležité termíny, ale i jednotlivé výdaje. Zajištění prostor v dané lokalitě, šatů, prstýnků, kadeřnice, vizážisty je samozřejmostí, stejně tak vyřízení svatebních formalit na úřadech či komunikace s dodavateli. Agentura předloží návrh a následní zařídí výrobu dekorací, květin, doplňků a tiskovin podle vybraného návrhu, aby vše bylo dokonale sladěno. Také zajistí ubytování, hlídání dětí, zřídí a spravuje svatební web. V den svatby vyzdobí prostory, svatební auta, dbá na plynulou kooperaci s dodavateli, přivítá hosty, zorganizuje kolony, koordinuje samotný průběh obřadu, gratulace hostů, převzetí darů a skupinové focení, asistuje při focení novomanželů, při zábavě, úklidu a vrácení dekorací, vyplacení dodavatelů.
Malá, komorní událost nebo naopak velkolepá oslava pro stovky hostů. Spolupráce může proběhnout také jen částečně. Třeba jen hostina nebo obřad. Každá agentura má své specifické návrhy a kalkulace. Při výběru z tak aktuálně velkého množství nabídek je ideální se zaměřit na doporučení okolí, reference od klientů, dát na dojem ze schůzky a osobního přístupu.